IŠSKIRTINIS: „Pro-Trump“ išpardavimas „BL“ yra glaudžiai susijęs su „The Epoch Times“

„The Epoch Times“ įkūrė Kinijos ir Amerikos dvasinio judėjimo ir meditacijos praktikos, žinomos kaip Falun Gong, šalininkai. Ši naujienų knyga pastaraisiais metais, kaip pranešė „BuzzFeed“ naujienos ir NBC naujienos , transformuotas į dezinformacijos kupiną, Trumpą palaikantį ruporą. Po to, kai 2019 m. Vasarą „Facebook“ uždraudė „The Epoch Times“ pirkti skelbimus tame socialinės žiniasklaidos tinkle, keletas „kojinių lėlių“ puslapių “Pasirodė„ Epoch Times “turinys, neatskleidžiamas. Po „NBC News“ tolesnių veiksmų „Facebook“ taip pat uždraudė šiuose puslapiuose pirkti skelbimus ataskaitų teikimas .

Čia „Snopes“ praneša apie Trumpą palaikantį žiniasklaidos tinklą, kurio pasiekiamumas sparčiai plečiasi „Facebook“ ir yra keliais būdais susijęs su „The Epoch Times“. Ši išparduotuvė, pavadinta BL (The Gyvenimo grožis ) ir pirmą kartą pasirodė apie 2016 m., yra didelė tarptautinė operacija. Jis turi nuostabų socialinių tinklų vaizdą „Facebook“, kurį galima susieti su mažiausiai 82 „Facebook“ grupėmis ir puslapiais, iš viso atstovaujančiais daugiau nei 28 milijonams sekėjų. Svetainė išleido mažiausiai 510 698 USD „Facebook“ skelbimų pirkimams su „Trump“ palaikančiu turiniu ir kitomis akcijomis. Panašu, kad jos darbuotojai puoselėja keletą konkrečių D.Trumpui skirtų „Facebook“ puslapių ir grupių bei slapta administruoja juos „The BL“ skėčiu, daugeliu atvejų neatskleidžiant.



Nepaisant to, kad bendrovės, kuriai priklauso BL, generalinis direktorius kažkada buvo „Epoch Times Vietnam“ generalinis direktorius, ir nepaisant to, kad BL vyriausiasis redaktorius yra buvęs „The Epoch Times“ anglų kalbos leidimo vyriausiasis redaktorius, neįvardytas „BL“ atstovas mums elektroniniu paštu pasakė, kad „BL neturi jokio ryšio su„ The Epoch Times “. Panašiai „The Epoch Times“ leidėjas Stephenas Gregory elektroniniu paštu mums pasakė, kad „The Epoch Times nėra susijęs su BL“. Manome, kad tokie teiginiai neatspindi tikrovės.

Falun Gong žiniasklaidos imperija

„The Epoch Times“ įkūrė Falun Gong judėjimo pasekėjai 2000 m. Pasak jos šalininkų, Falun Gong yra „senovinis būdas protui ir kūnui tobulinti“, kuris apima meditaciją ir kitus pratimus kartu su dvasiniais mokymais. „Šių mokymų esmė yra tiesos, atjautos ir pakantumo vertybės“, paštu pelno nesiekiančios Falun Gongo draugai pareiškė. Tačiau „Wall Street Journal“ pranešė kad „Pekinas paskelbė Falun Gong blogio kultu ir pradėjo žiaurias represijas prieš savo praktikus Kinijoje“. 1999 m. Šis tyrimas nėra susijęs su Falun Gong judėjimu ar jo praktika, bet apie su judėjimu susijusias žiniasklaidos ypatybes.

Remiantis 2004 m. Aprašymu jų svetainėje, „The Epoch Times“ įkūrimo įkvėpimas buvo „atsakas į didėjantį necenzūrinio įvykių Kinijoje aprėpimo poreikį“. Kaip dalį pastangų didinti sąmoningumą apie jų priežastis ir persekiojimus, Falun Gong pasekėjai sukurta pasaulinis internetas žiniasklaidos subjektai , įskaitant laikraštį, televizijos stotį ir radijo stotį: „The Epoch Times“, Naujosios Tango dinastijos televiziją (NTD televiziją) ir „Vilties garso“ radiją. Nuo 2016 m. Šios įmonės pradėjo skirti daug išteklių įžengti į Trumpą palaikančią žiniasklaidos rinką.



„Iki 2016 m.„ The Epoch Times “paprastai liko už JAV politikos ribų, nebent jie atitiko Kinijos interesus“, - 2019 m. Rugpjūčio mėn. Pranešė „NBC News“. „Paskutinė leidinio reklamos strategija kartu su platesne kampanija, apimančia socialinę žiniasklaidą ir konservatyvią JAV politiką. Ypač D.Trumpas - padvigubino „The Epoch Times“ pajamas ... ir paskatino jas labiau pabrėžti platesniame konservatyvios žiniasklaidos pasaulyje “. Žvelgiant iš neapdorotų skaičių perspektyvos, D. Trumpo parama yra vaisinga. „Facebook“ „The Epoch Times“ „išleido daugiau pinigų„ Trump “palaikančioms ... reklamoms nei bet kuri kita grupė, išskyrus„ Trump “kampaniją“, NBC pareiškė .

„The Epoch Times“ veiksmai taip pat atkreipė dėmesį į „Facebook“, kuris 2019 m. Liepą pradėjo uždrausti kai kuriems „Epoch Times“ „Facebook“ puslapiams rodyti politines reklamas. „Praėjusiais metais pašalinome„ Epoch Times “susietas paskyras, nes jos pažeidė mūsų skelbimų politiką, įskaitant bandymą apeiti mūsų peržiūros sistemas“, - „Facebook“ atstovas spaudai pasakojo NBC naujienos. Norėdami apeiti šią kliūtį, „The Epoch Times“ naudojo „kojinių marionetines“ „Facebook“ paskyras, kad nukreiptų vartotojus į bendrai įvardintus URL, pvz., Genuinenewspaper.com ir truthandtradition.news, kurie tada nukreipė tuos vartotojus į „The Epoch Times“ prenumeratos puslapį, pranešė „NBC News“. Panašu, kad šį darbą „Facebook“ išjungė iki 2019 m. Rugpjūčio mėn.

ar Džordžas Floydas apiplėšė nėščią moterį

Atsakymas į „NBC News“ ataskaitas atviras laiškas pirmą kartą paskelbta „Falun Gong“ svetainėje faluninfo.net apkaltino NBC žurnalistus Brandy Zadrozny ir Beną Collinsą pateikdami „iškraipymus, kurie labai artimi oficialiems Kinijos komunistų partijos propagandos punktams“. Šis atviras laiškas buvo paskelbtas NTD.com , „Epochos laikai“ svetainę ir ypač TheBL.com .



Daugelis, daugybė ryšių tarp BL ir „The Epoch Times“

Teiginys, kad „BL neturi ryšio su„ The Epoch Times ““, kelia įtikinamumą dėl kelių priežasčių. BL - kurį mes vėl pažymime - „Gyvenimo grožis“ - priklauso bendrovei, pirmą kartą įregistruotai Kalifornijoje kaip gyvenimo gražuolės, Inc. 2016 m . Vėliau bendrovė pakeitė savo steigimo būseną į Vajomingą Vajomingo korporaciniuose dokumentuose įmonės direktoriais įvardijami du asmenys: „Trung Vu“ ir Johnas Nania. Trung Vu buvo „The Epoch Times“ vietnamiečių leidimo generalinis direktorius ir vėliau dirbo susijusiame NTD televizoriuje. John Nania dirbo vyriausiuoju redaktoriumi „The Epoch Times“ leidime anglų kalba nuo 2004 m. Iki 2015 m. Ir vėliau tinklalapyje, „America Daily“ , tai buvo paleido kitas Susijęs su Falun Gong žiniasklaidos veikimas: „Vilties garso radijo tinklas“:

Atsakydamas į tolesnį el. Laišką, kuriame išvardinome keletą akivaizdžių ryšių tarp „The BL“ ir „The Epoch Times“, neįvardytas asmuo iš BL mums pasakė, kad „Mūsų generalinis direktorius Trung Vu nuo 2014 m. Buvo„ Epoch Times Vietnam “generalinis direktorius ir dirbo NTD televizija nuo 2016 m. Vidurio iki 2017 m. Pabaigos. Jis paliko NTD ir po to visiškai dirbo prie BL. “

Nepaisant teiginių apie visišką „The BL“ ir „Epoch Times“ nuosavybės korporacijų nepriklausomumą, Vu naudojo savo NTD el. Pašto adresą, kai 2019 m. Užregistravo „The Life of Life, Inc.“ - dvejus metus po to, kai tariamai paliko NTD televizorių. „Dokumente esantis el. Pašto adresas yra jo senas el. Pašto adresas, tai nereiškia, kad BL yra NTD nuosavybė arba turi ryšį su NTD televizijos bendrove“, - paaiškino BL, nepaaiškindamas, kaip ir kodėl el. Pašto adresas buvo naudojamas neseniai kaip 2019 m. sausio mėn., praėjus dvejiems metams po to, kai Vu buvo palikta NTD.

Savo elektroniniame laiške BL taip pat tvirtino, kad jų „serverius ir tinklo infrastruktūrą… valdo BL“. Bet bent vienas serveris naudojo The BL šio rašymo metu buvo užregistruotas į „Epoch Times Vietnam“, kurią pateikė „Trung Vu“ - dar vienas mūsų iškeltas faktas, į kurį negavome tiesioginio atsakymo. Kaip ir įmonės dokumentuose naudojamas el. Pašto adresas, „Vu“ nusprendė naudoti šią kontaktinę informaciją, nepaisant to, kad serveris buvo gerai užregistruotas po to „Beauties of Life, Inc.“ buvo įkurta kaip savo įmonė.

yra tako varpas, atsikratantis quesarito

Middletown, Niujorkas, adresas išvardyti nes BL taip pat neturi savo ryšių su „Falun Gong“ susijusia žiniasklaida. Remiantis Snopes atliktomis viešomis įrašų paieškomis, ta vieta yra susieta ar priklauso Falun Gong radijo tinklui „Vilties garsas“. Pasirodo, šis ryšys gali būti dėl to, kad tas pats adresas kadaise buvo gamybos studijos vieta, kuria naudojosi gerai žinomas „Falun Gong YouTuber“ Mikey Chenas , kuriantis laidas „Be Science“ ir „Strictly Dumpling“. Kol jis paliko šią studiją ir sukūrė savo žiniasklaidos kompaniją, šias laidas rengė „Sound of Hope Radio Network, Inc.“ pagal darbuotojų aprašymus, kuriuos radome „LinkedIn“:

Į vaizdo turas faktinio biuro, kuriame pristatomi mažiausiai du žmonės, kuriuos laikome praeities „The Epoch Times“ rašytojais, galite rasti „Chen“ „YouTube“ kanale ir jis atitinka nekilnojamąjį turtą fotografijos reklamuojant Midltauno turtą. „BL nėra…„ Sound of Hope “radijo tinklo įmonė ar nuosavybė, mes nuomojame biurą Middletown, NY“, - pasakojo BL, neatskleisdamas, iš ko jie jį išsinuomojo.

Įtariamai daug „BL“ redakcijos darbuotojų šiuo metu dirba arba anksčiau dirbo „The Epoch Times“. „The BL“ vadovaujantis redaktorius, Orysia McCabe rašymo metu savo dabartinį darbdavį „LinkedIn“ įtraukė į „The Epoch Times“. Pagrindinio „The BL“ „Facebook“ puslapio puslapio vadovė Margaret Trey buvo „The Epoch Times“ sveikatos ir sveikatingumo rašytoja bei NTD televizijos rašytoja.

Keli politiniai rašytojai ar komentatoriai turi panašią kilmę. „The BL“ kamerų vedėja Angela Anderson rašė „Epoch Times“ 2019 m. Birželio mėn . Mattas Tullaras, kitas kameros vedėjas ir komentatorius, kažkada buvo „The Epoch Times“ tiražo direktorius ir savo dabartinį darbą „LinkedIn“ nurodo „The Epoch Times“ Orange County leidimo pardavimo ir rinkodaros direktoriumi. „Epoch Times“ leidėjas Gregory mums sakė: „Tullaras nustojo dirbti„ The Epoch Times “2016 m. Spalio mėn. Oranžinės apygardos leidinys„ The Epoch Times “buvo uždarytas prieš daugelį metų“.

Chrisas Fordas, „BL“ politikos redaktorius, iki šiol rašė „The Epoch Times“ 2019 m. Rugpjūtis . Keli kita BL politinių žurnalistų taip pat yra iš „The Epoch Times“. „Keletas mūsų darbuotojų turi darbo patirties ... dirba„ The Epoch Times “, bet dabar jie dirba visą darbo dieną„ The BL “, - BL mums paaiškino el. Paštu.

Bent vieną kartą „Epoch Times“ svetainėje paskelbtame vaizdo įraše apie Falun Gong persekiojimą buvo rodoma akivaizdi nuoroda tarp NTD TV, „Epoch Times“ ir „The BL“ - visi trys buvo įrašyti kaip rėmėjai vaizdo įrašo kredituose. Paklaustas, kodėl visi trys subjektai buvo įtraukti į vaizdo įrašo pabaigą, jei nėra ryšio tarp „BL“ ir kitų dviejų kompanijų, „The Epoch Times“ leidėjas Stephenas Gregory mums atsakė, kad „vaizdo įrašas buvo išorinis kūrinys ir jame buvo nurodytos žiniasklaidos įmonės, kurios reklamavo gamybą “.

Savo ruožtu BL savo antrame elektroniniame laiške mums pakartojo, kad „BL yra atskira kompanija ir nepriklausoma nuo„ The Epoch Times “, o ne„ The Epoch Times “nuosavybė ar [su jais] susijusi. Tai tiesiog skirtinga žiniasklaidos kompanija, turinti skirtingą viziją “.

„Skirtinga vizija“

„BL“, rašoma jų skiltyje „Apie“ „Facebook“ puslapis , „Yra tarsi grynas kalnų šaltinis, sudrėkinantis kiekvieno skaitytojo širdį. Jo tikslas - giliai į sielą pasėti nuoširdumo, gėrio ir tolerancijos sėklas, kad ji augtų ir klestėtų “. Jų teigimu, jų misija yra „pristatyti pasauliui gražiausius gyvenimo aspektus [sutelkiant dėmesį į turinį, kuris atspindi pagrindinius moralinius standartus ir vertybes“. Nepaisant neaiškių aforizmų, BL - kaip ir „The Epoch Times“ - yra karšto Trumpo aistruolio židinys.

„Mes didžiuojamės galėdami parodyti savo paramą šiam prezidentui ir nusprendžiame pranešti apie daugybę teigiamų rezultatų ir vertybėmis paremtų krypčių, kurių eina prezidentūra“, - „Facebook“ skelbime „The BL“ paaiškino BL vaizdo įrašų vedėjas Richas Crankshawas. „Pagrindinė žiniasklaida padeda įterpti baimę ir neapykantą į savo pasekėjų širdis ... Užuot tik pranešę faktus, mes siekiame subalansuoti tą negatyvą su BL, gyvenimo grožiu ir šios tautos didybe.“

Redakciniu požiūriu BL pateikia tą patį trumpą D.Trumpo vaizdą kaip „The Epoch Times“, turinį, kuris padeda sustiprinti Baltųjų rūmų kalbėjimo taškus ir pasiūlyti (arba persiųsti ) D. Trumpas pritaria Baltųjų rūmų skandalams. Pavyzdžiui, BL bandė diskredituoti Ukrainos informatorių kaip dalį George'o Soroso sąmokslas ir turi nustumtas sąmokslo teorija, kad Clinton šeima žudo savo politinius priešus. Bent vienas BL valdomas „Facebook“ puslapis turi skatinama Trampui palankią QAnon sąmokslo teoriją. Kartais visiškai pašalindamas tarpininką, BL tiesiogiai pakartoja neredaguotus Baltųjų rūmų pareiškimus, kaip tai darė anti Muellerio postas „Dvejų metų 25 mln. Dolerių raganų medžioklė“.

Žiūrint iš reklamos perspektyvos, „BL“ požiūris taip pat atrodo neatsiejamas nuo „The Epoch Times“: įsigykite didžiulį kiekį „Facebook“ skelbimų, kurie yra tariamai reklamos kampanijos, tačiau daugeliu atvejų jų negalima atskirti nuo pagrindinių „Trump“ kampanijos skelbimų:

„Facebook“ yra keli oficialūs „BL“ puslapiai, ir daugelis jų sumokėjo už šias „Trump“ palaikančias reklamas. Jų pagrindinis puslapis anglų kalba „The BL.com“ iš viso išleido 276 929 USD „Facebook“ skelbimams. „BL TV“ ir „The BL Story“ „Facebook“ skelbimams išleido daugiau nei po 100 000 USD. „BL Video“, „The BL News“ ir „BL Shedding Light“ išleido dar maždaug 12 000 USD. Viskas pasakė, kad bent 510 698 USD atiteko „Facebook“ iš „The BL“.

BL sėkmė užkirsti kelią jų reklamų uždraudimui „Facebook“ taip pat panaši į „Epoch Times“ parodytą sėkmę, t. Y. Itin ribotą. Remiantis „Facebook“ skelbimų bibliotekos įrankiu, BL paskelbė 908 skelbimus, iš kurių 864 buvo pašalinti dėl „Facebook“ politikos pažeidimo. Taip pat buvo pašalinti visi 121 „The BL TV“ rodomi skelbimai ir visi 168 „The BL Stories“ rodomi skelbimai. Parduotuvė apskritai nepaskelbė „Facebook“ skelbimo nuo 2019 m. Rugpjūčio mėn. Maždaug tada, kai „Facebook“ pradėjo griežtinti su „Epoch Times“ susijusį turinį.

Mes kreipėmės į „Facebook“ ir paklausėme, ar šiems BL puslapiams uždrausta rodyti skelbimus ir ar ši aplinkybė atsirado dėl nuorodos į „The Epoch Times“, tačiau per spaudos laiką negavome atsakymo. Panašu, kad BL naudoja kitus metodus, kad pritrauktų stebėtojų ne iš skelbimų pirkimo.

Kaip BL turi „Facebook“ 28 milijonus sekėjų?

BL „Facebook“ pasiekiamumas yra didžiulis ir plečiamas. BL puslapis ispanų kalba „Bellezas de la Vida“ yra didžiausias, jį stebi daugiau nei 10 milijonų žmonių. Tas puslapis, galbūt priešingai intuityviai, atrodo agresyviausias, jame yra keletas Trumpą palaikančių sąmokslo teorijų, įrašų apie Q ir reklamos šou, kuriame teigiama, kad Klintonai ir Kinija susitarė iš tikrųjų. Paskutiniuoju skaičiavimu yra bent 22 „Facebook“ BL puslapiai su BL logotipu, kai kurie iš jų skirti skirtingoms šalims, kalboms ir temoms. Atrodo, kad BL buvimas Azijos rinkoje, remiantis nuorodomis iš BL leidimo angliškai, vadinamas DKN TV.

Tačiau „BL“ „Facebook“ operacija yra ne tik šie oficialūs puslapiai. Panašu, kad BL „Facebook“ puslapiai ir paskyros, susietos su „BL“ darbuotojais, įgyja kontrolę ir (arba) kuria kelis puslapius ir grupes, neturinčias akivaizdžios nuorodos į BL, įgyja savo sekėjų kontrolę ir kai kuriais atvejais prideda nuorodas. į BL svetainę. Tokius puslapius ir grupes kai kuriais atvejais oficialiai sukuria „The BL“, todėl sukuriamas sudėtingas tarpusavyje susijusių „Trump“ puslapių tinklas, kurį galiausiai prižiūri „Facebook“ profiliai, aiškiai susiejantys tiek su „The Epoch Times“, tiek su „The BL“. Panašu, kad „Facebook“ paskyra, pavadinta tuo pačiu pavadinimu, kaip redaktorė Orysia McCabe, valdo mažiausiai šešias „Trump“ palaikančias „Facebook“ grupes, susietas su „The BL“. Panašu, kad „The BL“ vedėjas ir komentatorius Mattas Tullaras vadovauja mažiausiai trims.

Kaip dar vienas pavyzdys - valdininkas BL kontroliuojamas „Facebook“ grupė pavadinta „PRESIDENT TRUMP“ - AMERICA 2020. Šios grupės ryšys su „The BL“ nėra slaptas, nes ji yra įtraukta į vieną iš grupių pagrindiniame „The BL“ angliškame „Facebook“ puslapyje. „Trump 2020“ grupėje yra keli moderatoriai ar administratoriai, įskaitant vieną pavadintą puslapį Vietname Pirmiausia Amerika. Savo ruožtu „America First“ tarnauja kaip mažiausiai 17 kitų grupių, kurių kiti moderatoriai yra aiškiai susiję su „The Epoch Times“ ir (arba) „BL“, moderatoriumi. Pavyzdžiui, grupę, pavadintą „TRUMP MAGA 2020“, kurią moderuoja „America First“, taip pat moderuoja „David Montgomery“ „Facebook“ paskyra. „Montgomery“ savo „Facebook“ laiko juostoje bendravo su „BL“ generaliniu direktoriumi Trung Vu ir pirmiausia dalijasi nuorodomis į „The Epoch Times“ ir „The BL“.

Kiti puslapiai ar grupės, atrodo, buvo įsigyti ar kitaip perkelti iš nesusijusių subjektų. Šie puslapiai, kurių pavadinimuose dažnai pateikiamos „Grožio“ ir „Gyvenimo“ temos, atsirado prieš žiniasklaidos tinklo kūrimąsi, tačiau dabar juose reklamuojama nuoroda į BL svetainę ir netgi kartais pateikiamas Middletown, Niujorko adresas, tačiau jie susideda tik iš įrašų nesusijęs su BL.

Šios praktikos pavyzdį galima rasti kinų kalba puslapis kurio angliškas URL yra „BeautiesOfLifeLoveQuotes“. Šis puslapis buvo sukurtas 2014 m. Ir jį sukūrė daugiau nei 800 000 vartotojų. Iki 2017 m., Kai buvo pakeistas grupės pavadinimas, jos turinį pirmiausia sudarė niūrios moterų nuotraukos. Po šio poslinkio ji pradėjo skelbti, atrodo, pakeliantį tekstą ir nuotraukų memus apie santykius. Kalbant apie turinį, nėra jokios priežasties manyti, kad puslapis turi ką nors bendro su BL, tačiau puslapyje - su didele sekėjų baze - pateikiama nuoroda į kinų kalba parašytą BL versiją ir žemėlapis Midltauno adresu .

Ieškodamas su BL susijusių grupių, kurios atitinka bet kurį iš aukščiau pateiktų aprašymų, „Snopes“ nustatė mažiausiai 60 papildomų grupių ar puslapių, susietų su BL, tačiau kurių profilio nuotraukose nėra logotipo arba pavadinimuose „The BL“. Viską sakant, šiuos „Facebook“ subjektų sekėjus sudaro mažiausiai 3,5 milijono iš 28 milijonų visų BL puslapių ar grupių, kuriuos nurodome toliau pateiktoje lentelėje, stebėtojų. Pagal bet kurią metriką tai yra didžiulis žiniasklaidos pasiekiamumas.

snoop kompiuterių programuotojas liudija prisiekęs, kad jis užkodavo kompiuterius rinkimų platformai

Į kokią pabaigą?

Mes nežinome, kodėl BL atsisako pripažinti bet kokį ryšį su platesne „Epoch Times“ žiniasklaidos grupe, taip pat nežinome, ką jie planuoja daryti su nuostabiu sekėjų skaičiumi, kurį, atrodo, greitai kaupia. Tačiau mes žinome, kad „The Epoch Times“ ir „The BL“ yra mažiau nei tiesūs, kategoriškai neigdami bet kokį ryšį tarp savo organizacijų.

2000-ųjų pradžioje „Wall Street Journal“ aprašyta viena iš pagrindinių problemų, su kuriomis susiduria suvokiamas „The Epoch Times“ teisėtumas, kaip „jų nenoras identifikuoti save kaip siejantį su [Falun Gong], nepaisant daugybės priešingų įrodymų“. Panašu, kad BL susiduria su tuo pačiu keblumu panašiai, kaip ir nepritaria bet kokiai asociacijai su „The Epoch Times“.